Saturday, November 19, 2011

E.X.H.A.U.S.T.E.D

I'm too exhausted. Enough said.




I may sound cheerful thru my FB status,but I'm way too drained out. Lucky I have Blackberry, so its like FB/Tweets on your fingertips.




That's the only access and chance I got to FB/tweet/blog. Via my blackbeRry. Kalu x? Mmg tak terhapdate. Bukak lappy mmg xsempat,jgn harap la..




Mcm2 benda rasa nk buat lps anak2 tdo. Tp penat. Ngantuk. Xlarat.




Huuuhuuu..kdg2 rasa xsabar nk tggu anak2 mmbesar so that I can do things I can't do now. Tapi bila pikir2 balik,oh noooo...I'll miss this time bila diorg da besar nnt..bila da xde sapa nk peluk cium nk manja2 dukung dgn mama nnt..sighhhhhh






Ok, I'm gonna sleep now. Wpun esok ahad, belum tentu lg bleh bgn lambat or bermalas2an..






Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. kdg2 aku syg nk biar ank aku mmbesar..ank msuk skul pn wat aku emo..tmbh skang ank dara aku dh xmo mmbotol nk mnum pkai cwn, xde pakai pampers..aku yg jd beria2 nk bg dia botol la..huhuhu..sbb cam xsangka dh besor dh depa nih..

    ReplyDelete