Tuesday, February 8, 2011

PB TESTIMONI # 1

wokey...


akak x payah membebel banyak..

this is the first testimoni of my first ever PB client


click HERE for details:


"sebulan da aku pakai
corset premium beautiful
kesan dia pun da nampak kat badan aku


yang pertama,
kesan dia, aku sakit pinggang
pakai corset hanya untuk 2jam
sakit pun hilang


yang kedua
aku dapat sembunyikan tummy aku, ahahahha


yang ketiga
aku boleh pakai balik baju kebaya aku yg 3tahun sudah


yang keempat
bentuk badan aku terbentuk
walaupun bila aku da tanggal corset tue


yang kelima
berat badan aku da turun 2kg


yang keenam
aku da tak senggugutttt....."
- MAMA ZAHIN



So, apa lagi? kan akak dah ckp byk kesan positive yg anda akan dpt dgn pemakaian PB neh?
Apa, x pecaya? X pecaya try sendiri laa...hehe


isk isk..x sabar den nk menyarung jersey nehhs...hnss..hnss...


FOR THOSE WHO INTERESTED, BUZZ ME, CALL ME, SMS ME...
FOR TRIALS, DEMO OR PURCHASE..


CASH/CREDIT CARD/INSTALLMENT PLAN..


012-6054547 :))

No comments:

Post a Comment