Tuesday, May 18, 2010

saya rasa....

akak cuma nk ckp..yang akak rasa...
amat sedih dgn berita yang bru akak dgr pagi tadi..
ini xde kena mengena dgn kematian..TAPI..
isk, xboleh cerita kat sini..xboleh share..biar Allah,akak dan mereka2 yg tau je yang tau..
kalau sesiapa perasan status FB akak baru2 nih..akak ada bercerita tentang cempedak dgn nangka..and nasi dgn bubur..itulah..begitulah perumpamaannya..huhu..sedih2..
wlaupun benda nih xde kena mengena dgn diri akak secara direct, tapi tetap kena tempiasnya..
sbb tu akak sedih..kalu xde kena mengena buang masa je akak nk sedih..huhu
akak hanya mampu berdoa semoga Allah memberikan hidayahNya kpd kita semua..
amiinnn....


4 comments:

  1. keen, came across ur blog from hidayah's. aku xsure la kita nihs penah bercakap to each other ker tak zaman jasin dulu hoho. akan tetapi blog hang nihs gila lawak tegelak2 aku baca hoho. keep it going! :D

    ReplyDelete
  2. err... rasa per weh.. share aar, mana leh main sekerat2.. :P

    ReplyDelete
  3. allergyc/iskandar : huhu,hang pun baca blog aku yg ntah haper2 nih? hehe..masa jasin dulu mana ada berckp..kalu ader aku sure ingat..hehe..sblm ni pun aku ader curi2 tgk blog hang..beshnya dpt travel around the globe kan?

    sufee: hehe..rasa masam+kelat..tapi xleh citer sini takkut org tu baca blog aku ni nnt dia tau aku citer pasal dier..xbaik plak kann..huhu

    ReplyDelete
  4. everything happens for a reason..just doakan semu jer

    ReplyDelete